Hva heter denne delen? Audi Coupe GT

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, hva heter denne delen og hva gjør den. Regulerer luft? Sitter under luftbelgen. Se bilder. Det som skjedde var at når jeg skulle demontere røyk det en liten plasnippel på denne delen, inn på den kommer det en liten slange. Uten at denne slangen er montert vil ikke bilen gå på tomgang. Straks jeg holder fingeren foran slangen går bilen igjen på tomgang. Har satt inn en skrue i enden av slangen og bilen går som den skal.

Må vel til en høgger for å finne denne evt, ikke noe Møller har lenger.

IMG_2300.jpg

IMG_2299.jpg

IMG_2302.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tomgangsregulator?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje noe slikt, lurer bare på om den slangen må gå inn der eller om det holder bare tette den? Så hadde jeg evt sluppet å bytte den. Merker ingenting på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra bildet ser det mer ut som ventilen mellom kullfilter og innsug, uten å være sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta den ut i morgen så får vi litt bedre bilder og ett delenr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en slik liggende om du trenger: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en slik liggende om du trenger: vinke :

Da vil jeg veldig gjerne kjøpe den;) Send meg PM med betalingsinfo, du har ikke vindusviske motor foran også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.