#1 Skrevet Februar 3, 2012 Selger en haldex filternøkkel som jeg har liggende. Brukt 1 gang. Bud begynner på 300 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 Passer den på tt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2012 Det skal den gjøre. Er samme type filter som sitter der etter som jeg kan lese meg fram til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2012 Samme som er på golf mk4 og octavia? Evt heter den t10066?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2012 (endret) Jeg har brukt den på Golf mk4 så da stemmer det ja Lagt til etter 15 timer 55 minutter: fått bud på 400 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2012 Så bra:) lenge varer budrunden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...