#1 Skrevet Februar 3, 2012 Er det noen som kan hjelpe meg med boltsirkel på nye A6? Boltsirkel, originalt ET og navåpning? Går dessverre kanskje mot salg av min 2012 A4 til høsten. Blir for liten med 2 unger og jaktlabrador... Men det positive er at det mest sannsynlig blir en ny A6 Avant:) Derfor jeg er nysgjerrig på om felgene går omhverandre A4/A6 da jeg ikke har sommersett til A4'n. Satte vinterdekk på de originale S-line felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 Dette er jo klistret øverst på dekk og felg kategorien, der står jo det? Men 5x112 som de fleste audier nå til dags, navåpning på 66,5 og ET vil variere etter bredde på felger som blir levert med, men utgangspunkt 45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2012 Så ikke linken... Takk for kommentar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...