#1 Skrevet Februar 3, 2012 Lurte på hvor man får tak i s4/s-line frontfanger til audi a4 b5 1996 mod? utenom møller. Fikk nemlig ikke gjennom glassfiber rs4 frontfangeren på teknisk hos biltilsynet tidligere idag. Må være i plast. Bilde av s4/s-line frontfangeren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 norskbildelesenter har. streetdesign har også, men kan kansje se ut som den er plast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2012 Den Norskbildelsenter har står det at er glassfiber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2012 Oja, surra litt der. Da er vell begge de jeg linka til ubruklige da. Den fra streedsigign mente jeg å skrive var i glassfiber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2012 Det var ikke S-Line på den tia B5 var aktuell. Da het Sport. Ingen forskjell på utvendig frontfanger. Så da blir det S4 front. Du kan sjekke etter brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2012 orginal fra møller koster 4 k...plus lykter,griller,osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2012 å finne en pent brukt s4 fanger er samma odds som å vinne i lotto. Så bare s4 fangeren ulakka uten noe koster 4k ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg betalte 4700 for min for noen uker siden. Ser du har 96mod, så da trenger du i tilegg til selve fangeren: Holderenne som holder fageren 2 stk. 480kr stk. bege skinnen på sidene 2 stk. 65kr stk. lyktespyledeksler 2stk. 50kr stk. Kan også vere greit med gitterenne 2 stk. 400kr stk. Hvis du bestemmer deg for å montere in grøftelys koster det 1500kr stk. og du trenger 2 stk. Og til slutt må alt lakeres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2012 hehe, tror jeg kjører rs4 isteden for jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...