Anbefalte innlegg

Satt i gang motorvarmeren ca 1.5t før jeg skulle dra i dagtidlig, men bilen var tungstartet som fy... Og hostet og harket på 3 sylindre en stund før den kom seg.

 

Vet at den fikk strøm siden kupèvarmeren stod å gikk.

 

Er det noen måte å måle elementet på? Ohme det?

Ser at det er en tynn liten ledning med kabelsko som henger løst utfra defa kablingen, typisk jordingskabel. Kan det være slik at den trenger kontakt med gods for at varmeelementet skal virke?

 

Det er vel 2fas vekslespenning og tar vel det den trenger fra defakontakten?

 

Snakk om en 1998 Passat 1.9tdi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kabelskoen må jordes ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da gjør jeg det. Men selve elementet får jo begge faser fra stikkkontakten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den jordingsledningen Må ikke jordes for att elementet skal virke,høres ut som ditt element er gåent. men du kan jo sette det på å så kjenne på elementet blir varmt, det skal bli det ganske så fort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.