#1 Skrevet April 10, 2005 Har montert coilovers på poloen min og felger får jeg fredag 15.4. Ser ut for at det må valses litt, men har ikke utstyr til dette selv. Noen som har valseutstyr i trondheim som kan hjelpe til med dette? send PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2005 Har montert coilovers på poloen min og felger får jeg fredag 15.4. Ser ut for at det må valses litt, men har ikke utstyr til dette selv. Noen som har valseutstyr i trondheim som kan hjelpe til med dette? send PM! Wheelie pitstop valser hjulbuer, skjermer kan også customlages etterrhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2005 Hei, har fått på felgene mine på poloen nå, de gikk på fint etter at jeg fjernet spaceren på 25mm, men jeg trur den blir litt kulere om jeg valser ut skjermene nok så jeg kan bruke spacerene også, Noen som har valset ut skjermene på en polo 6n før, om hvor mye kan man trygt valse ut skjermene. Ps: har aldri valset før så noen tips kan komme til nytte. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 http://www.valsespesialisten.no/ Ta kontakt med han der du.. han reiser rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...