#1 Skrevet Februar 3, 2012 Hei! Planer om å montere digifiz i min Passat 32b syncro. Denne har samme instr som golf2, så det smetter vel inn. Men så er det turtelleren? Hvordan er signalet hentet? Kan jeg bruke motstand og bruke det på en 5syl som med andre 4syl instr? For å få det riktig. Tankmåler? Er den lik som på vanlige instr? Sånn at jeg kan bruke den jeg har? Vanntemp og Oljetrykk? Er det som på en vanlig? Speedometer? Det er elektrisk, passer dette over ens med det som sitter i 01e fra Audi s6? Har 01e i bilen, og har derfor ikke speedo ettersom bilen har wire orginalt. Maf osv spiller ingen rolle.. Ikke viktig. Det som er viktig å få til er speedo og turtelleren, også greit med tankmåler også. Takker for gode råd på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 litt info her http://www.passatplus.de/sonstiges/vw_digifiz/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2012 tankmåler er egen sak, kan sikkert omkobles speedometer måles elektronisk. det sitter da en føle/sensor i wirehullet som kobles til instrumenter olje/vann osv er lett å koble til. turteller vet jeg ikke om det blir no forskjell om det er 4r eller 5r 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2012 Ja, men det jeg lurte på var om den føreren som sitter på 01e kassa er den samme som den som sitter i kassa til golf som disse instr kom med. På vanlige instr så vet jeg at det må motstand til for å få turtelleren riktig ifra r4 til r5. Så er dette også mulig på digifiz? Jeg må ha egen tankmåler? Skjønte jeg det rett? Olje og vann er samme Som alle andre og lette å koble? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2012 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...