#1 Skrevet Februar 3, 2012 Hei. Ønsker å kjøpe mottakeren som sitter på passasjerside på en Audi S6 C4. Min virker ikke så begynner med å bytte ut selve mottakeren som sitter på utsiden av B-stolpe. Har du en liggende? Ta kontakt på PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 Åååja, er det det den svarte dingsen er Har ikke fjernbetjening på min, bare de b-stolpedekslene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2012 Åååja, er det det den svarte dingsen er Har ikke fjernbetjening på min, bare de b-stolpedekslene Den sorte "dingsen" på b-stolpene er mottaker for fj.sentrallås ja. Kjøper gjerne hele b-stolpedeksler med mottaker i også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2012 har et deksel med motaker fra en s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...