Anbefalte innlegg

i det siste så har el vinduene mine på s4 c4 begynt og kranglet, de funket mer eller mindre når de ville.

nå har de vel kutta helt ut.

det er el vinduer både fremme og bak.

mistenker at det er rele'et / styreenheten som er gåen,

men hvor sitter denne?

hva heter den?

hvem kan ha en ny sånn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville sjekket ledningene mellom førerdøra og karoseriet. ikke ukjent at de blir dårlige og ryker her.

bare å dra av gummibelgen som sitter der så ser du om det er noe som henger litt løst eller begynner å bli dårlige

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele som styrer vinduer og soltak sitter bak ett sparkedeksel nede ved pedalene på venstre side :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet løst, en kontakt(15) hadde irra en god del.

trur jeg, litt usikker med tanke på at feilen har kommet og godt som den ville.

men hvem kan ha et nytt rele og hvem selger sånne elektriske deler?

(andre en møller)

takk for hjelpen =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irr kan forårsake slike feil som kommer og går. Hadde akkurat samme feilen som deg. Kjøpte inn ny motor til heisen, men da jeg skulle montere ny, så jeg at kontakten var irret. Gjorde rent og det har fungert knirkefritt siden. Motoren passet ikke, så hadde litt flaks i uflaksen. :) Jeg ville ha ventet å sett om problemet kommer tilbake. Er fullt av folk som har disse reléene liggende etter demontering av biler, så er bare å annonsere under ønskes kjøpt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.