Hva er diameter i begge ender på slik(bilde) slange ? - 2,7 bt

Anbefalte innlegg

Som tittel tilsier så lurer jeg på hva diameteren i begge endene er på en slik slange, mener det er forskjellig på åpningene

images4.jpg

Om dere har "lengden" på det tykke røret ( kun det tykke røret så post gjerne det også)

Også om gradene på vinkelen ( sånn ca )

Mvh Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å oppgi hvilken bilmodell, hva slangene er til, og eventuelt link til nettbutikk hvor du har hentet bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er til en audi 2.7 bi turbo motor...

Å hvilke butikk dette er hentet fra har ingen betydning da det er OEM str på en S4/A6 bi turbo motor jeg er ute etter..

SÅNN :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det er orginal s4 slange du vil vite mål på, så er den 49-50 mm i den minste enden og 55 mm i den største enden. dette er innvendige mål, målt med tommerstokk.

Dette er til en audi 2.7 bi turbo motor...

Å hvilke butikk dette er hentet fra har ingen betydning da det er OEM str på en S4/A6 bi turbo motor jeg er ute etter..

SÅNN :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det er orginal s4 slange du vil vite mål på, så er den 49-50 mm i den minste enden og 55 mm i den største enden. dette er innvendige mål, målt med tommerstokk.

Er det ikke større forskjeller en en halv cm....!!??!!

Hmm kan bli vanskeli å finne en erstatter for denne "UTEN" lille slangen.. ( skal kjøre SSQV IV ) så trenger ikke den retur slangen....

Men takker for inspill.

Har ikke evt lengden på denne? sånn ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slangen er ca 15 grader og er 13 cm lang:)

Er det ikke større forskjeller en en halv cm....!!??!!

Hmm kan bli vanskeli å finne en erstatter for denne "UTEN" lille slangen.. ( skal kjøre SSQV IV ) så trenger ikke den retur slangen....

Men takker for inspill.

Har ikke evt lengden på denne? sånn ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slangen er ca 15 grader og er 13 cm lang:)

Ok.

15 grader???

Hmm fant noen her på 45grader, stemmer ikke det mere??

http://www.ebay.com/itm/Silicone-45-Degree-Elbow-Reducer-Hose-2-2-5-Black-NEW-/190580624256?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2c5f7d8b80

Men er den 13 cm lang vil det nok ikke kunne la seg gjøre da de jeg har funnet hittil er rundt 10cm lange...

Men takker for inspill.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei 45 grader er den ikkje,lignet på en halvparten av 45 før eg målten den med gradevinklel (altså då 22,5 grader).Litt vanskleig og måle nøyaktig.Men får den til være mellom 15 -20 grader.Den er 12.5-13 cm lang. 10 cm blir litt i det småeste laget:p Edit : Gjør det enkelt, kort inn den lille slangen og plugg den:)

Ok.

15 grader???

Hmm fant noen her på 45grader, stemmer ikke det mere??

http://www.ebay.com/itm/Silicone-45-Degree-Elbow-Reducer-Hose-2-2-5-Black-NEW-/190580624256?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2c5f7d8b80

Men er den 13 cm lang vil det nok ikke kunne la seg gjøre da de jeg har funnet hittil er rundt 10cm lange...

Men takker for inspill.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei 45 grader er den ikkje,lignet på en halvparten av 45 før eg målten den med gradevinklel (altså då 22,5 grader).Litt vanskleig og måle nøyaktig.Men får den til være mellom 15 -20 grader.Den er 12.5-13 cm lang. 10 cm blir litt i det småeste laget:p Edit : Gjør det enkelt, kort inn den lille slangen og plugg den:)

Ok såpass ja....

Å plugge igjen vil være neste alternativ ja :) og kansje det eneste.

Ser bare litt bedre ut med en enkel slange, istedet for at det skal se ut som en forvridd T-slange med en plugg i enden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikkje det fineste nei:p,du får søke etter slanger med rette gradene da.Er det ikkje litt sånn fjortis da og kjøre med SSQV IV:p.Neida savner faktisk litt lyd av og til eg og: smil :

Ok såpass ja....

Å plugge igjen vil være neste alternativ ja :) og kansje det eneste.

Ser bare litt bedre ut med en enkel slange, istedet for at det skal se ut som en forvridd T-slange med en plugg i enden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikkje det fineste nei:p,du får søke etter slanger med rette gradene da.Er det ikkje litt sånn fjortis da og kjøre med SSQV IV:p.Neida savner faktisk litt lyd av og til eg og: smil :

Skal se hvordan det er å kjøre med de, de låter ingen ting ved normal kjøring, men skal man grise kjøre så er man jo allerede fjortis å da er det jo bare å stå løpet ut vil jeg tro :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.