#1 Skrevet April 11, 2005 Driv å skal sette på mk4 calipre bak på golfen min, caliprene passer rett på å ny nye bremseslanger er bestillt da mk4 caliprene bruker banjobolter. Men etter å ha studert litt ser det ut til at håndbrekkvaieren er litt for kort hos meg. Siden det er 87`mod jeg har er kabelen 1800mm ifølge atke men bilen er ombygd så jeg er litt usikker, men enn annen jeg har pratet med har satt på caliprene på sin og de passet rett på med hånbrekkvaieren (han hadde 87 mod med abs 1845mm kabel) noen som vet om jeg kan bruke den 1845mm kabelene eller andre som går på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2005 eller eventuelt hvor jeg kan flytte på kabelen slik at jeg får mer å gå på bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 Du må vel bytte til den lengre varianten av brekkwire. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 det er vel det som er det logiske men har hørt av flere at Golf 3 92 mod GTI kabelen skal fungere, men den er nå mye kortere (1625mm vis jeg ikke husker feil) også at jeg må bytte til en kabel som kan festest på undersiden av caliperen. men dette går nå på lengden av kabelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2005 har 2 stk ubrukte håndbrekkvaiere til golf2 gti liggende hvis du vil ha, for de er for lange for meg, og jge trenger kortere vaiere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2005 har 2 stk ubrukte håndbrekkvaiere til golf2 gti liggende hvis du vil ha, for de er for lange for meg, og jge trenger kortere vaiere.. hmmm... kanskje... vet du hvor lange de er? må få sjekket hvor lange de jeg har er, bilen er ombygd så jeg vet ikke om det er orginal kabler som er satt på. vis det er, er dem 1800mm lange... hva trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2005 de jeg har er 1,80. lange ca. trenger de som er litt kortere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2005 ok. jeg tror jeg trenger de som er 1845mm (fra Gti med abs), men jeg kontakter deg om det er aktuelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2005 kanskje du selger de vaieren til meg hvis du ikke trenger de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2005 da var ombygingen gjort :glad: vaier til gti (med abs) passet perfekt. eneste jeg har noe å si på er at jeg kunne funnet en bremseslange som var litt mindre, men uansett vis du mente Luis at du ville kjøpe de vaierene jeg satte på nå, så desverre men si ifra så skal jeg prøve å finne noen mindre til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...