#1 Skrevet Februar 3, 2012 Hei. Er det noen som veit hvordan man går fram for og skaffe TUV sertifikat/godkjennings bevis til en Audi RS2 fra 1994? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 For hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2012 Da dette er en 1994 mod er den ikke e-merket. Da trenger man et dokument som tilsier at bilen stiller visse eu krav når den skal førstegangs registreres i norge. Jeg lurer da på hvordan jeg skal gå fram for og skaffe dette dokumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2012 TÜV-Nord i Kiel er rimeligst (ca. 600,- tror jeg) og enkelt på å skaffe et slikt ECE-sertifikat som kreves for registrering. Møller kan også, men de tar seg grisegodt betalt for et enkelt ark. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...