#1 Skrevet Februar 3, 2012 (endret) Er ESP standard på Golf 4 GTI som er solgt her i norge? Ser noen har orginal bryter innvendig for å slå av men ikke alle?? Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2012 Såvidt jeg har fått med meg så var ESP tilvalg på Golf IV i starten, men jeg mener at det i slutten av livssyklusen (02-03) ble standard . Ser at det på Wikipedia står at alle Golf Highline hadde ESP som standard, men det stemmer ikke ut ifra de bilene jeg har erfaring med (1,6 Highline, norsk kjøpte biler). Wikipedia: 1999: ESP blir standard på alle Highline-modeller. Noen versjoner av Comfort får også ESP. LINK: http://no.wikipedia.org/wiki/VW_Golf#Golf_IV Rett meg gjerne om jeg tar feil . - Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2012 Takk. Ingen flere som vet noe om dette med sikkerhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2012 Esp var ikke standard i starten nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...