#51 Skrevet Mai 29, 2015 Jepp, så det nå at den kan justeres. Men hadde kanskje ikke tatt sjangsen. Her fra Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 2, 2015 Ble det så jeg får kjøpe dør pakningene? Har du tre eiket vr6 ratt? Hei er på ferie I Vietnam. Hjemme på torsdag, så skal se hva jeg har da. - - - Updated - - - Servopumpen selges sammen med motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 22, 2015 Fant ikke dørpakningene. Fant bare den til bakluka. Plasten har jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 22, 2015 Jeg skal få leitet bedre etter pakningene og knott til justering. Vr6 ratt har jeg ikke. Servoreimhjul følger med motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 22, 2015 supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 22, 2015 ønsker kjøpe følgende om du har: Midt-konsoll i plast med ac knapp,12v uttak og varmejustering..hele konsollen helst. Bakre spoiler grill om den er hel vr6 emblemet i grillen ledningsnett fra sikringsboks til bensinpumpa bak. Rele til spoiler bak samt knapp... evt hele luka. Bor i Skien så ikke lange veien for å hente div deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 23, 2015 Fant bare pakninga til bakluka og ikke knott til justering. Midtkonsoll har Gjøran Krog. bakre spoiler og bakluke har jeg. Den er hel og fin, men er noen ledninger som er kappet tror jeg. Sikkert på rette siden av sjøten. Grill har jeg ikke og ikke emblem. Ledningsnett til pumpe og rele til spoiler har jeg heller ikke. Pm meg om noe er interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...