Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en 2012 Transporter 4motion som jeg ser etter sommerhul til.

 

har lyst på 20" pga dekkprofil og komfort og har forhørt meg litt rundt men har litt spørsmål ang bredde, innpress og utseende.

 

Hørt at 20x10 sitter godt men med hvilket innpress? liker at hjulbuene fylles skikkelig ut i bredden. stance som det kalles: rolleyes

 

lurer også på om folket har noen gode forslag til felger. liker ikke så godt kantfelger men har derimot en greie for skikkelig konkave enkle felger uten for mye dilldall alla rota grid eller disse

http://www.alloywheelsdirect.net/mercedes_alloy_wheels/m_class_w163_alloys/19_amg_vi_wheel_290

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ha framme 10x20 et40 men da ligger de helt ute eller litt utenfor alt etter som camperen er, jo lavere bil jo mere inn går hjulene, Bak kan du ha 10x20 et40 på Caravelle men på Transporter uten kledning i dør kan du ha de litt lengre ut og lang Transpoorter lit lengre ut en det også, men ca 10" med et40 er maks, Morten her bruker vel 10,5 et39 på lang Transporter.

 

Lovlig bør det ligge rundt et45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.