#1 Skrevet Februar 4, 2012 (endret) Heisann folkens Nærma seg treff, og me satsa på å laga litt vaffler igjen:) Så me håpa på års beste i oppmøte Samme tid og stad som alltid, so ta med folk og kle dere godt Salg av Vaffler, kakao/m krem og kaffi til dei vaksne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2012 trudde nesten det var vaffeltreff i dag når eg såg datoen meeeen stiller på tirsdag 07.02.12! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2012 trudde nesten det var vaffeltreff i dag når eg såg datoen meeeen stiller på tirsdag 07.02.12! hehe ja kan sikkert få deg ei vaffla og to i dag og men takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2012 Hmm, kansje eg tar turen om eg kommer meg heim frå jobb. Lander på Flesland i halv 7 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2012 Hmm, kansje eg tar turen om eg kommer meg heim frå jobb. Lander på Flesland i halv 7 tiden E strake vegen då Sindre, varm vaffel og drykk ventar under Danmarksplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2012 Er ute i dette forblåste havet en halvannen uke til så eg kan nok ikke komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2012 Får jeg skrudd sammen bilen min på mandag stiller jeg på tirsdagen. Ikke fått med meg vaffeltreffene tidligere. Høres jo veldig greit ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2012 Skal prøve å snike meg innom å få i meg litt kaffe og vaffler før nattevakten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2012 Eg må nesten se det ann, da eg egentlig har masse på planen den dagen :-/ Men skal gjøre så godt eg kan ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2012 Om det ikke er for mye snø så lufter jeg nok passelaten... Glassfiber funker nemmelig ikke bra som brøyteverktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2012 Har ikke mulighet dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2012 Må innrede firmabil så kommer nok ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 6, 2012 Noen med Vag-Com som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 6, 2012 Noen med Vag-Com som kommer? Ja, har den som fungerer best på biler opp til 2004 modeller, men fungerer kanskje på noe om bilen er nyere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 7, 2012 Dukker kansje opp om jeg er ferdig på kurset til nyejobben.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 7, 2012 Bilder ifra kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 7, 2012 Flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 7, 2012 Litt flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 7, 2012 Flere igjen .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2012 Enda flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...