#1 Skrevet Februar 4, 2012 Etter en kald natt på hele 27,5 her på Aurskog er det ikke mulig å få start på passaten, den bare kiner og kiner men ikke antydning til start. Er det dårlig glødeplugger? Hør sett at det er flere som sliter med AVF motor på kulda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2012 Def. glødeplugger eller diesel som har fryst. Lenge siden det er bytta dieselfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2012 samme problem her med 1,9tdi regner med det er glødepluga mine da. jeg må dra den en stund på startern allerede ved -10 å da den starte så ryker det veldig sort. å da har jeg gløde den 3 ganger før jeg har begynt og starte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2012 dette er nesten så jeg kunne sagt det er en av svakhetene på AVF motoren. bygg glødepluggene og monter defa så er du kvitt problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2012 Tenkt og bytte dem og byge garasje med varme i jeg. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2012 Hmm, Møller sjekka glødepluggene med gjennomvarme og de var ok, men får vel kanskje bare bytte disse uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...