Anbefalte innlegg

Har kjøpt en 80 Avant hvor noen "flinke" hobbyelektrikere har voldtatt ledningsnettet på

Har fått ryddet opp i det meste nå, men har funnet to ledningskipper som jeg ikke finner ut hva er til.

Det har vært skjøtet med skjøteklemmer på disse, så om det har vært en kontakt her før aner jeg ikke.

Noen som kjenner igjen disse??

Den første befinner seg i kanalen/under midtkonsollen og har disse fargene:

- Rød/grønn

- Brun/rød

- Grønn/blå

- Brun

Delenummer påstemplet lyder:

8A9.917.733

DSC_0276.jpg

Den andre sporet jeg tilbake til hovedledningsknippet som kommer ut under tenningslåsen (se bilde nr2 for plassering). Fargene på disse er:

- Grå/blå

- brun

- hvit

- hvit/blå

- rød/blå

DSC_0277.jpg

DSC_0280.jpg

Noen som kan hjelpe å få litt logikk her? : klø :

Obs: Ledningsnett til askebeger/12-volt utak er lokalisert, og den har ikke ekstrainstrumenter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke finner ut av det kan jeg alltids se om jeg finner igjen de samme ledningene i min 80

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke finner ut av det kan jeg alltids se om jeg finner igjen de samme ledningene i min 80

Det hadde jo vært veldig hyggelig gjort Lena! : vinke :

Du kommer antageligvis til å finne de igjen ved å ta vekk sparkebrettet/hylla under rattet og lyse inn i midtkonsollen : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den andre sporet jeg tilbake til hovedledningsknippet som kommer ut under tenningslåsen (se bilde nr2 for plassering). Fargene på disse er:

- Grå/blå

- brun

- hvit

- hvit/blå

- rød/blå

Dette er koblingene til radioen. Tipper nr. 1 er til aktive høyttalere bak. Hvis du greier tysk, så finner du koblingsskjema på http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/index.html (slå opp på 100 C4 for å finne radio med aktive høyttalere)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er koblingene til radioen. Tipper nr. 1 er til aktive høyttalere bak. Hvis du greier tysk, så finner du koblingsskjema på http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/index.html (slå opp på 100 C4 for å finne radio med aktive høyttalere)

Ah, kjempeflott! Det er lagt opp separat ledningsnett til spiller, så dette er jo det originale selvfølgelig! :P

Takk for hjelpen Per Henrik!

Jeg fant dog ikke igjen det første ledningsknippet igjen i koblingskjemaet? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en 80 Avant hvor noen "flinke" hobbyelektrikere har voldtatt ledningsnettet på

Har fått ryddet opp i det meste nå, men har funnet to ledningskipper som jeg ikke finner ut hva er til.

Det har vært skjøtet med skjøteklemmer på disse, så om det har vært en kontakt her før aner jeg ikke.

Noen som kjenner igjen disse??

Den første befinner seg i kanalen/under midtkonsollen og har disse fargene:

- Rød/grønn

- Brun/rød

- Grønn/blå

- Brun

Delenummer påstemplet lyder:

8A9.917.733

DSC_0276.jpg

Mulig jeg ser litt feil her, men er ikke delenr på bildet 8A9.971.733 ? Kan se litt i strømskjema på jobb i morgen da jeg har litt å finne ut av på min egen bil også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.