#1 Skrevet Februar 4, 2012 Når jeg kjører over hull i veien f. eks. veiskjøten over broer, brostein osv. så har den høyre lysstrålen begynt å "hoppe", akuratt som det er noe løst inne i lyskasteren. Ser tydelig at lysstrålen er forskjellig på venstre og høyre side. Dette gjelder en 2007 Passat 1.9 med Adaptiv Xenon (D1S). Noen som vet om det er mulig for D1S pæra å løsne, eller om dette er en feil på motor/elektronikk i lampehuset ? Vennlig hisen Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2012 Enten har pærenløsnet (lite sannsynlig?) eller så har elektronikken tatt helt av.. På disse så bytter man vell hele lykten? som koster flesk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2012 Hadde ett lys so blinka på venstre side, bytta pærer og alt ok etterpå. Samme type pærer som du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2012 Begge D1S pærene ble byttet i sommer, så de er nok ikke defekte allerede :-) Problemet er ikke at pærer blinker, men at lyset hopper. F. eks. om det kommer noen humper etterhvandre ser jeg at lyset fra høyre lyskaster går mer opp og ned i forhold til det venstre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2012 Er enig i at det nok ikke er pæren som har løsna. Bilen er fortsatt innenfor 5 års garanti, så jeg skal kontakte møller å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...