#1 Skrevet Februar 4, 2012 Jeg får ikke lys i bagasjerommet på min 1993 c4 S4 (stasjonsvogn). Jeg tenkte at det var sikkert bare en pære som var gått men da jeg byttet så var det fremdeles ikke lys. Jeg tok da å målte med multimeter om der var strøm og det var det da ikke. Mitt spørsmål er da: Hvilken sikring går på det lyset og er det noen som vet hva jeg kan sjekke for å få strøm bak der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2012 Bumpp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2012 Kan være ledningsbrudd i ledninger til bakluka. Bryteren sitter vel i selve baklukelåsen, gjør hvertfall det på sedan. Mål om du mangler + eller - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2012 Er vel en microbryter til bakluken som kan begynne å kødde litt, mål om du har strøm inn til denne. Til Avant er det ingen reservedel, men kan få den til sedan som man evt kan få til å passe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...