#1 Skrevet April 11, 2005 Har bestilt ASA AR1 hos Sharif, snakka med han nå og de har kommet 9,5 istedenfor 8,5 bredde.. Noen som vet om det er stor forskjell å kjøre med?? Dekkdim 235/35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2005 Tror kanskje ikke det blir noe værre å kjøre med, kanskje tom bedre pga du får veldig strekk i dekket (noe som jeg ihvertfall har erfaring med er fordel pga mindre sporing) MEN tror det er større problem å få hjula på, ihvertfall forran, 9,5x19 er ganske drøy dim å kjøre med på alle fire hjula, men det blir råtøft dersom det går på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 Tror kanskje ikke det blir noe værre å kjøre med, kanskje tom bedre pga du får veldig strekk i dekket (noe som jeg ihvertfall har erfaring med er fordel pga mindre sporing) MEN tror det er større problem å få hjula på, ihvertfall forran, 9,5x19 er ganske drøy dim å kjøre med på alle fire hjula, men det blir råtøft dersom det går på Fikk en bra deal på ASA BS5 i 19x8,5 spørs om ikke det blir de isteden. Har ikke tenkt å blodsenke den og da hadde kanskje 9,5 sett litt teit ut?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 Fikk en bra deal på ASA BS5 i 19x8,5 spørs om ikke det blir de isteden.Har ikke tenkt å blodsenke den og da hadde kanskje 9,5 sett litt teit ut?. Hvilken ET snakker vi om på 9,5x19 felga? Bør nok være minst 40 for at det ikke skal stikke utenfor foran tipper jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2005 Turte ikke satse på at bredden skulle gå.. Ble ASA BS5 isteden i 8,5x19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2005 Turte ikke satse på at bredden skulle gå..Ble ASA BS5 isteden i 8,5x19" Tror ikke det var så dumt Christian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2005 Tror ikke det var så dumt Christian. Takk for svar Inge! Hmm.. ble en viss likhet her nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2005 Dette ble utrolig pent...!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2005 Takk for svar Inge! Hmm.. ble en viss likhet her nå.. Den ble skikkelig lekker nå Christian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2005 Leter ASA BS5 på nettet men finner ingenting om de. Ikke engang hos ASA sine egne sider. Utgått model eller helt nye, med tanke på sen/rask oppdatering av nettsider. Disse selges av Sharif? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2005 Leter ASA BS5 på nettet men finner ingenting om de. Ikke engang hos ASA sine egne sider. Utgått model eller helt nye, med tanke på sen/rask oppdatering av nettsider. Disse selges av Sharif? Pris? Har lett en del etter de selv uten å finne de som BS5, det ligger en modell som er helt lik på ASA`s sider som heter W26. Jeg betalte 14000,- for 8,5x19 med Toyo Proxes 235/35-19 hos Sharif. BS5 er modellen lengst til høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2005 Takk for svar Inge! Hmm.. ble en viss likhet her nå.. Skikkeli pent ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2005 Har lurt på 19" på A4 selv men uten facelift. Det jeg lurer på er om bilen ser teit ut med bare S-line senking? Er bilen din S-line eller senket? Noen som har noen erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2005 Har lurt på 19" på A4 selv men uten facelift. Det jeg lurer på er om bilen ser teit ut med bare S-line senking? Er bilen din S-line eller senket? Noen som har noen erfaring? Jeg har s-line understell (ca 30mm senk) og det går greit. Skulle gjerne ha senket enda litt mer. Men det ser ikke dumt ut med 19" og s-line understellet. Synker vel muligens litt mer når den får noen mil på baken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 13, 2005 Har lurt på 19" på A4 selv men uten facelift. Det jeg lurer på er om bilen ser teit ut med bare S-line senking? Er bilen din S-line eller senket? Noen som har noen erfaring? Hvor mye er bilen din senka nå? Hvor mye vil du senke? S-Line fjærene senker 35 mm, Det samme som Eibach Pro fjærene. Vil du senke enda mere har du Eibach Sportline fjærer. Disse senker 50 mm foran og 45 mm bak. Har disse på A4en min og det fungerer utmerket. Syntes ikke det blir feil med 35 mm senk og 19", men noen mener sikkert jo lavere jo bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2005 Hvor mye er bilen din senka nå? Hvor mye vil du senke? S-Line fjærene senker 35 mm, Det samme som Eibach Pro fjærene. Vil du senke enda mere har du Eibach Sportline fjærer. Disse senker 50 mm foran og 45 mm bak. Har disse på A4en min og det fungerer utmerket.Syntes ikke det blir feil med 35 mm senk og 19", men noen mener sikkert jo lavere jo bedre. Tusen takk for tilbakemeldingene begge to! Jeg har original S-line 03 modell, og ønsker den ikke lavere. Synest bilen er helt grei med 17", men vil den virke høyere hvis jeg setter på 18 eller 19"? Trodde S-line bare var 20 mm, er det så mye som 35 altså? Prøvde du felgene dine på bilen før du senket Inge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2005 Hvor mye er bilen din senka nå? Hvor mye vil du senke? S-Line fjærene senker 35 mm, Det samme som Eibach Pro fjærene. Vil du senke enda mere har du Eibach Sportline fjærer. Disse senker 50 mm foran og 45 mm bak. Har disse på A4en min og det fungerer utmerket.Syntes ikke det blir feil med 35 mm senk og 19", men noen mener sikkert jo lavere jo bedre. Kan umulig stemme det du skriver her Inge når en sammenligner bilen din og Christian sin.... din ser mye lavere ut enn at det kun 1,5 cm i forskjell!! Synes absolutt Heine har ett poeng. Skal en ha 19" eller 20" MÅ en senke endel for at det skal bli pent, det er ihvertfall min mening om saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 13, 2005 Kan umulig stemme det du skriver her Inge når en sammenligner bilen din og Christian sin.... din ser mye lavere ut enn at det kun 1,5 cm i forskjell!! Synes absolutt Heine har ett poeng. Skal en ha 19" eller 20" MÅ en senke endel for at det skal bli pent, det er ihvertfall min mening om saken Det er mulig det er gjort forandringer på faceliftmodellen. På A4 før facelift senker S-Linefjærene 35 mm og sportsunderstell 20 mm ifølge Møller. Heine. Ja jeg prøvde hjula på bilen før jeg bytta fjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2005 Hva betalte du for Eibach Sportline fjærene dine Inge? Bruker du de sammen med originale s-line dempere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2005 Hva betalte du for Eibach Sportline fjærene dine Inge? Bruker du de sammen med originale s-line dempere? Kjøpte de gjennom en bekjent hos Møller og betalte ca 1600,-. Bruker demperne fra S-Line pakka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2005 Kjøpte de gjennom en bekjent hos Møller og betalte ca 1600,-. Bruker demperne fra S-Line pakka. Montering? fikset du det selv? Må kanskje ha forstillingskontroll etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 14, 2005 Montering? fikset du det selv? Må kanskje ha forstillingskontroll etterpå.. Fikk litt hjelp til montering bak. Foran gikk det helt greit. Brukte ca 2 timer. Har ikke hatt hjulkontroll etterpå. Har ikke merket at dekkene har blitt noe fortere eller feil slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 14, 2005 Ja jeg prøvde hjula på bilen før jeg bytta fjærer. Husker en kompis som hadde 15" hjul på en A4, det så helt greit ut. Så kjøpte han 17" hjul (stooooore hjul den gang), og vips så bilen ut som en Allroad. Faktum var faktisk at bilen var noen millimeter laver nå enn med 15" hjula, men så 5 cm høyre ut enn før han satte på 17". Fikk du litt av den samme følelsen når du satte på hjula på original fjærene? Har du bilder av bilen med felgene både med og uten ekstra senkingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 14, 2005 Husker en kompis som hadde 15" hjul på en A4, det så helt greit ut. Så kjøpte han 17" hjul (stooooore hjul den gang), og vips så bilen ut som en Allroad. Faktum var faktisk at bilen var noen millimeter laver nå enn med 15" hjula, men så 5 cm høyre ut enn før han satte på 17". Fikk du litt av den samme følelsen når du satte på hjula på original fjærene? Har du bilder av bilen med felgene både med og uten ekstra senkingen? Har ikke noen bilder før og etter, men 2 cm nærmere bakken det merkes godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 14, 2005 Har ikke noen bilder før og etter, men 2 cm nærmere bakken det merkes godt. Merkes godt sier du, er det ubehaglig å kjøre? stompete ligsom eller? må få min litt nærmere bakken selv serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...