AN koblinger på bensinsystem på URS4 2.2

Anbefalte innlegg

Hei

Er det nokon som har noko erfaring ang bytte til stålomspunneslanger frå bensintank og fram til fulerail på URS4 2.2? Går det ann å bruke orginale fester under bilen til å feste opp slange, evt nokon som har ein smart patent som dei vil dele?

Kva tilkoblinger er det i bensintanken/pumpe?

Kva mål er det på tilkoblinger i motor rom? Både inn/ut fuelrail og bensinfilter.

Skal bruke AN koblinger og stålomspunneslanger i AN6(8mm innvendig).

Med vennlig helsing Arve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke være noe problem å feste slangene i orginale festene. Er jo noen klemmer med gummi i. Så bare bytt ut den gummien med noe som passer rundt slangene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke være noe problem å feste slangene i orginale festene. Er jo noen klemmer med gummi i. Så bare bytt ut den gummien med noe som passer rundt slangene..

Høres bra ut :) Veit du om det er mykje gummi rundt røra? Ein stålomspunne slange har nok mykje større ytre diameter enn dei orginale røra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man godkjent slikt? Vil ikke disse kunne rives løs veldig lett? Hadde kanskje vurdert en dekkplate av alu e.l. i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man godkjent slikt? Vil ikke disse kunne rives løs veldig lett? Hadde kanskje vurdert en dekkplate av alu e.l. i tillegg.

Ser ikkje heilt probleme so lenge eg kan bruke dei orginale festa, einaste eg tenkte på var om eg burde lage fleire fester, at avstanden mellom dei orginale festa vert for store slik at slangen vil "henge" litt. Men det ser eg i morgon når eg skal skru. Da skal eg og måle alle koblinger osv, var ikkje so mykje hjelp og få innpå her akkurat på dette punktet. Håpet var å bestille i helga, slik at det vart sendt mandags morning, men må nok vente til tirsdag før eg får bestillt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.