Blått lys i instrument og klima istendenfor hvitt og rødt?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor vanskelig det er å modifisere instrumentene på en A4 B5 2000 mod fra rødt og hvitt til blått? Evt noen som har instrument og selge? Er mye penere med blått en de andre fargene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når jeg først var inne på instrumentpanel, noen som vet hvordan det er å ettermonter kjørekomp??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette hele panelet eller bare "ark" som byttes ut? Og er det noe for å få annen farge i klimakontroll?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette hele panelet eller bare "ark" som byttes ut? Og er det noe for å få annen farge i klimakontroll?

Dette er "ark" som du monterer utenpå de orginale instrument skivene. Mener jeg fant en tråd her inne en gang som beskriver jobben (på en Audi 80 riktig nok). Annen farge på klimakontroll trur jeg blir værre, uten at jeg kan svare sikkert på dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Har en kompis som er flink på fin elektronik, kansje han greier å modifisere litt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Har en kompis som er flink på fin elektronik, kansje han greier å modifisere litt?

Trur det er dioder inni disse knappene på klimaen så er nok vanskelig å få til noe der.. Men hør med kompissen din allikevel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man er en racer med loddebolten burde det jo ikke være noe problem å skifte ut de røde lysdiodene med blå? :)

Du må bare finne ut om "glasset" i bryteren også er farget rødt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.