Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer på å trekke ut klemt kanal? Klarte kjøre over en liten støttemur som var skjult i snøen så høyre fremhjul ble hengende i løse luften. Jekke"området" tok i mot og hindret enda større skader på kanalen.

Er dette noe som kan trekkes ut igjen på et karroseriverksted?

Ikke noe lakkskader som jeg kan se (kun møkkete:)), men må vel lakkes likevel regner jeg med.

20120205_204213 v2.jpg

20120205_204154 v2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bilde hadde hjulpet, men det meste kan rettes på.. Blir vel 1.5 times retting også lakk for ca 3000 kanskje(på verksted)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra bildene vil jeg tro ca 3 timers retting.. Ca 3000/3500 kr i retting, og lakkering vil ligge på ca 4000,-

Den skaden er noe som kan fikses på skade verksted :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mottatt forslag om at siden bulken er såpass liten, burde det være greit å "sparkle" den igjen med strukturmasse. Ellers ville det bli mye jobb til en relativt høy pris for et såpass lite område som er lite synlig, og som ikke har noen innvirkning annet enn at jeg vil det skal være i orden.

Tanker rundt det?? Er litt skeptisk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jekkfeste trøkt opp også ? spørs jo selv hva du syns... klart beste er jo å få dette utbedret skikkelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kun kanalen, ikke jekkefestet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en 2012 mod bil hadde jeg ikke vurdert annet enn å fått den skikkelig reparert:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiks det skikkelig(!!!) Ikke begyn å jukse med "høkkertløsninger"..

Det hadde vært no annet hadde det vært en gammel omega eller noe, men en 2012 A4 behandler man ikke slik, etter mitt syn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor jeg ble overasket da et karosseriverksted foreslo det, et seriøst verksted!

Men jeg er pirkete og er rimelig sikker på at jeg vil gå å irritere meg over at det ikke er "100%". Var derfor nysgjerrig på hva andre ville gjort/akseptert.

Går for 100% alternativet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bare sparkle opp det der er latterlig at de foreslo! Da ville jeg nok brukt et annet verksted.

Du kan tenkte deg: Det skal en del sparkle til for å få det der fint igjen, og hva skjer hvis du får et lite smell der når det er så mye sparkel? Det vil sprekke opp med en gang og det vil mest sannsynligvis dette av store biter sparkel :P Og Hva skjer etter 5 år med sånn høgger løsning.. Vil ruste og da vil det bli enda verre og dyrere :) Nei, få det rettet skikkelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

If i may: hvor var det de sa at det kunne sparkles?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dropper at de fyller opp med strukturmasse. Bilen er ny, forbanna kjedelig at det skjedde, men det skal fikses 100%.

Venter til våren, også skal jeg få kjøpt nye såler til bilen i 18" eller 19", så den føler seg 100% igjen. Bilen har jo sjel vøttø :)

Ligger tråd ute om ikke det er noen som skal selge originale Audi felger i 18, eller helst 19", hint hint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.