#1 Skrevet Februar 5, 2012 (endret) Bilde av ratt/airbag Fargen på airbagen er svart og fargen på rattet er som dere ser grått, så det må farges om med skinnfarge. Delenr airbag - 8E0 880 201BM 6PS airbagen er tatt fra a4 B7 Delenr ratt - 8T0 419 091 A XBE rattet stammer fra en a4 B8 Skal passe til flere modeller Bilde av samme ratt i B8 Pris 2500kr 40618015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2012 Lagt til bilde av baggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 (endret) Forsatt til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2012 (endret) Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2012 Løp å kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2012 Ligger forsatt å støver ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2012 Bumpi bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2012 Hva slags splines passer disse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2012 Hvilken bil gjelder det? Passer flere modeller. Har ramset opp endel i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2012 Jaja, det kan jeg jo se;) Tenker på hva slags modifiseringer jeg må gjøre for å få det til å passe på en eldre bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2012 Det kan jeg ikke svare deg på:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 2, 2012 Opp igjen! Ingen som trenger ratt altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2012 Gi bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 25, 2012 Ligger her forsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 2, 2012 Mener og si at den passer til B6, kan dette stemmer..? Isåfåll er jeg veldig intr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2012 Mener og si at den passer til B6, kan dette stemmer..? Isåfåll er jeg veldig intr... Er i på ferie så så ikke denne før nå Det skal hvertfall passe fysisk på rattstammen. Må bytte ledningsnett også. Følger med 2 typer ledningsnett, Ett til B7 uten multifunkajonen å et annet som antageligvis er fra b8 med multifunksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 15, 2013 Bump. Sleng inn et bud. Skal bort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...