#1 Skrevet Februar 6, 2012 (endret) Jeg har en Audi A6 Avant 1996 mod skulle bytte pærer i instrumentpanelet til varme apparatet (ikke ac/klima) i går men er ikke sikker på hvordan jeg får av plast dekselet slik at jeg kommer til pærene. noen som kan hjelpe meg med det? må man dra ut vriderne? prøvde litt men alt satt godt fast så i frykt for å ødelegge noe så tenkte jeg å høre her. Lurer også på om noen veit hvordan jeg stiller den analoge klokken som er i dashbordet Oddbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2012 For å få av panelet til varmeapparatet så må du dra ut vriderne, så finner du skruer på baksiden av disse. Bruk en tang med noe stoff i mellom, hvis du ikke greier å dra de med fingrene. For å stille klokken, så trekker du pinnen til å dimme instrumentlysene mot deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2012 Takk for det Per Henrik. Da skal jeg prøve det i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2012 Var helt riktig det Per Henrik Takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...