#1 Skrevet Februar 6, 2012 Hei, har fått tak i en ny frontrute til min audi 80 b4 avant, men da lurer jeg på om det er noen her som kunne ha hjulpet meg å montere denne da jeg ikke har gjort dette før. har rutelim og list liggende bor i Lommedalen i Bærum. hvor mye skal dere ha for jobben ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2012 Hvorfor gjør du ikke dette på verkstedet? Sikkert egenandel på 2000,- du også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2012 siden bilen har stått uten skilt i 5år, og jeg fikk kjøpt rute og alt for 2000kr. men han som skulle gjøre jobben for meg i førsteomgang har ikke tid med d første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2012 ingen som kan hjelpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 glem det, fikk en oppretter til å gjøre d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...