#1 Skrevet Februar 6, 2012 Har en golf 3 1.8 der oljelampa begynte å lyse her en dag, også fylte jeg på så nivået ble riktig.. Fikk deretter kjørt litt så kom det itlbake.. stoppa for å sjekke oljenivået, hadde ikke sunket noe siden je fylte på... Hva kan det være?? Blinkinga er grei, men deg j&¤Vl pipinga kunne je vært foruten: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2012 dårlig oljetrykk? eventuelt gåen oljetrykk bryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2012 Kan hende det, men vis dårlig oljetrykk, symtomer?? hvor sitter den oljetrykk bryter'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2012 eneste symptom på dårlig oljetrykk er att lampa lyser eventuelt blinker. hadde samme symptomet på en tidligere bil, der var oljetrykket så lavt att lampa blinka på tomgang. den bilen var moden for overhaling for og si det sånn. Bryteren sitter som regel på siden av blokka en plass. er rett og slett en føler med en ledning inn på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2012 Har vært borti dette flere ganger. Det er følerne på oljefilterhuset, en med blå plast og en med hvit plast. Koster rundt 145,- stk. på Møller med VACN rabatt. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2012 ok.. kan kjøre sikkert 20min før det begyner å pipe.. redd at motor'n er ferdig je nå.. Får se om je finner den føler'n da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2012 Du mener det Fabian? Var ute for å se litt på det nå, og da hang det en hvit 4kante kontakt å slag oppå oljefiltert. hvor ska denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2012 Hmm... Denne skal vel oppå en av de følerne da muligens? På den vi hadde problemer med kunne vi gjerne kjøre i 1-2 timer før den begynte å pipe på flatmark. Tenning av/på og problemet var midlertidig borte. Ta gjerne et bilde, har vært litt borti disse motorene. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2012 Denne er det: En som er blå som denne, og en som er hvit der denne er blå. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...