#1 Skrevet Februar 6, 2012 Noen som har 4 stk orginale aeb dyser jeg kunne kjøpt til en fin pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2012 Jeg har Hva er fin pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2012 Hvis du sender meg dysene sender jeg deg 4:1 ratio skivene? Sorry for treg tilbakemelding, men akkuratt flytta i jula å vært mye stress. Men kan finne frem skivene imorgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2012 Greit nok det Send meg adressen din på PM, så skal jeg få sendt i løpet av uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2012 Nydelig:) sender deg pm når jeg har funnet frem skivene, så sender jeg de samtidig som du sender dysene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...