#1 Skrevet Februar 7, 2012 (endret) SOLGT.......... Audi 200 avant Quattro med 20v motor , 86 mod 10Vturbo quattro original. Vurderes solgt pga husbygging og litt for mye biler (og altfor liten tid), litt jobb gjenstår men selges for kun 29000 kr som den er. Bilen har 20 v hjulbuer, og er lakket TT grå Motor: Scat H-staker 7A topp, aan kammer AAN jerne og ledningsnett 034 coiler Sinter lamell 034 motorfester Grenrør 3» rustfritt eksos med 2 potter Ny 450 hk Comp Turbo Custum innsug med fuelrail Areomotiv Justerbart bensintrykk regulator Stor intercooler RS 2 Dyser Bilen starte, og planene var å ha den med til funnes, men jeg ble sjuk så ble ikke noe av. Bilen er lite test så noe jobb blir det nok før alle løsningene er 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2012 Hva er det som skal til for å få skilt på denne? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2012 Hva er det som skal til for å få skilt på denne? :-) Må nok ha EU, så da kommer det ann på hvor en eventuelt får vist den, noen verksted henger seg oppi alt, andre er greie så lenge det ikke er store endringer og alt teknisk er bra. Bilen er bra teknisk, skal få tatt noe mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2012 Må bilen mappes før den er kjørbar, eller er det tut og kjør etter den er godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2012 (endret) Fikk tatt noe bilder i går, men er ikke så bra, prøve å ta noen i dagslys en dag. Var meningen å kjøre med programvarer i jernen, og ikke noe mapping, er ikke så mye endring på turbo osv. fra de den opprindlig kommer fra. Sparco stolene og 16" s-felgene på bilde følger ikke med. 18" 2 delte OZ felger med nesten nye dekk kan følge med for 35000 kr Lagt til etter 23 timer 46 minutter: Har også 20 V fanger frame og bak liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2012 er meningen å kjøre med orginal hjerne? så du vet ikke om denne kan brukes eller hva? Litt vansklig å tyde det du skriver hvor på vestlandet er det bilen står ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2012 er meningen å kjøre med orginal hjerne? så du vet ikke om denne kan brukes eller hva? Litt vansklig å tyde det du skriver hvor på vestlandet er det bilen står ? Er liten forskjell fra den turboen som progravraren er laget for og den som står i bilen, så skal gå bra å kjøre med den progravarene som jeg har i bilen. Bilen står i Haugesunds området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2012 så du har ikke prøvd å kjøre med bilen sånn den er nå? Hva av jobb gjennstår? Synd den ikke er eugodkjent, ser for meg at det blir litt leit å få den igjennom hvis man ikke kjenner noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2012 så du har ikke prøvd å kjøre med bilen sånn den er nå? Hva av jobb gjennstår? Synd den ikke er eugodkjent, ser for meg at det blir litt leit å få den igjennom hvis man ikke kjenner noen Har testet litt, bilen starter og går men gjenstår litt jobb/montering som jeg sliter med å få tid til. Bilen er jo orginal med 5 syl 10v turbo så om en ikke levere den til di mest pirkete på eu, pleier det gå bra for meg, så lenge bilen er bra teknisk og alt annet virker som det skal. Sliter litt mer om det ikke er en turbo bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2012 Solgt til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...