#1 Skrevet Februar 7, 2012 Har et BN pipes eksosanlegg liggende til urq, har stått på en 10v og er nesten ikke brukt! Bud over 2000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2012 Jeg trenger nytt eksos på coupen min. Om det passer på bil uten turbo? Kunne du lagt det av til meg til jeg kommer til trøndelag til våren/sommeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2012 Mange interesserte, går til høystbyende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2012 Byr 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Det er notert Lagt til etter 5 dager 14 timer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2012 Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2012 kan du sende i 2 kolli ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2012 Det kan jeg sikkert fikse, blir litt lang den biten med det lengste du ser på bildene, men måvel gå å få pakka det inn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2012 Jeg har jo sagt at jeg kan ta dette Ola, men har ikke fått tatt turen til Vikna i sommar desverre. Håper jeg kan få til noe i høst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2012 Ja det er greit det, men jeg selger til han som kommer med penger først nå da det har gått lang tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2012 passer dette på 88 mod 90 quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2012 Det tror jeg ikke, noen som kan bekrefte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2012 Ser likt ut med tanke på offset på midtpotta og overgang på bakaksel å festene på bakpotta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 12, 2012 Er vell litt kortere eksosen på urq. en en type89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 11, 2013 Har fortsatt dette ligende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...