#51 Skrevet Februar 13, 2012 Doble kompressorhjul har jeg aldri hørt om... Turbokongen slår til igjen? haha ja kan godt hende! Nei jeg er selv ingen erfaren turbomann! Jeg har kjørt no i over 2 månede og alt virker som det skal! Men hvordan betaling osv blir gjort, er nok ikke helt lovlig! Det jeg erfarte fra karen så var det billig og god service! Men som med alle overhalte turboer, så er det rett å slett bare å se det ann og satse på at alt går fint Turboen jeg fikk var det orginalt hus, og den såg meget bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 14, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 14, 2012 Der har du en turbo som har ytet til sin sisre omdreining :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 15, 2012 Var ikke i tvil om va som var problemet etter å ha plukket av turbo nej 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 15, 2012 Såg nesten ut som min ja men min ladet mer enn din da.Fått bestille ny ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 16, 2012 Bare spørsmål til dere.. Turboen min er dårlig og må byttes.. Den plystrer men fungerer. Mekanikeren min hørte på bilen og sa han syntes det var litt dårlig ladetrykk. Er dette pga at turboen har dårlige lagre eller er det andre faktorer som kan spille inn på det? Er en 2.0tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 16, 2012 Bare spørsmål til dere.. Turboen min er dårlig og må byttes.. Den plystrer men fungerer.Mekanikeren min hørte på bilen og sa han syntes det var litt dårlig ladetrykk. Er dette pga at turboen har dårlige lagre eller er det andre faktorer som kan spille inn på det? Er en 2.0tdi Dårligt ladetrykk kan vær andre ting enn turboen,Men på hvilket grunnlag mener mekanikeren din på at den må skiftes?, er det ekstra "hyling" fra turbo? er det olje i slangene til ic?Har han fått testet om lagrene er dårlige? eller bare drar den dårligt? er den som før på turtall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 16, 2012 Du hører hylelyd fra turboen.. Han holdt den på bremsa og gav på endel.. Jeg stod selv under bilen å hørte at lyden kom fra turboen.. Bilen går greit den men har en vemmelig lyd på pådrag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 16, 2012 Skal vel godt gjøres å høre at ladetrykket er dårlig. Plystring kommer ofte fra turboer uansett, selv om det ikke er noe galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 16, 2012 Jeg har null peil på turboer.. Men skal garantere deg at du hører at min er syk allerede handla inn ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 16, 2012 Okay, hvorfor spør du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 16, 2012 Var egentlig hva som kunne gi dårlig ladetrykk jeg spurte om ...at turboen er gåen visste jeg jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 16, 2012 (endret) -lekkasjer i slanger, intercooler osv på trykkside -lekkasjer i slanger på vakumside -gåen/dårlig N75 ladetrykksregulator -defekt wastegate (membran) -defekt vakumklokke som styrer wastegate -defekt luft-temp sensor -defekt map-sensor -dårlig eller gåen LMM I korte trekk, finner mye mer ved å søke på forumet. Stort sett alle mulige feil på de fleste motorer er dekket på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 16, 2012 Oki..takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...