#1 Skrevet April 11, 2005 Sjekk ut denna sida her: http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html Fy f... at det går ann LOL Edit: En link til, verdensrekord i lang URL, men men: http://images.google.no/imgres?imgurl=http://inokoshientotsu.hp.infoseek.co.jp/itadaki/hakosuka-r.jpg&imgrefurl=http://inokoshientotsu.hp.infoseek.co.jp/newpage301.html&h=768&w=1024&sz=142&tbnid=wHI9Nd1DL08J:&tbnh=112&tbnw=149&start=6&prev=/images%3Fq%3DHAKOSUKA%26hl%3Dno%26lr%3D%26sa%3DN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2005 Endelig fant jeg slik spoilerleppe jeg har vært på jakt etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 Denne? Som dere ser så er det siste nye å ha oljekjøler montert på utsiden av støtfanger også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 Hva er det de røyker der borte egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2005 hahahaha, føffan der fant jeg mye kritikkverdig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2005 De satser iallefall på mye downforce. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2005 Snakker om strekte dekk på denne børsa! Her har Europeere noe å lære! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2005 Wow.. jeg trodde jeg hadde kraftige DTM eksos stusser [ironi mode on] Mye bra her ja [ironi mode off] " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2005 Snakker om strekte dekk på denne børsa! Her har Europeere noe å lære! har vel "strekt" bakstillingen en smule også eller hur?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2005 Behøver ikke det med innpress på minus 50 (utpress?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2005 JEg hadde en slik silvia s12 turbo som denne før! den bilen er utrolig sjelden å få tak i med turbomotoren orginalt! så styling var et stort problem å få i! men hær er det jo styla helt fett! skue ønske han laga sånn på den jeg hadde også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2005 Kan iallefall ikke væra mange fartshumper de skal over........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2005 Man kan ikke mene seriøst at folk kjører rundt i det der:confused: Er det dette man kaller jap-wrack? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2005 Go your own way!!!! MAKE IT JAPAN STYLE The way of the Dragon! HAHA , makan.. Har ikkje sett da verre!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 11, 2005 Hva har skjedd med eksos anleggene i Japse-land da??? 2 meter lange sugerør i til alle kanter??? Dette er vel noe av det verste jeg noensinne har sett...å jeg har sett mye stygt ass...:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 11, 2005 Sjekk passformen rundt bensinlokket da! Har jeg mye styling? Ja, men bensin må man ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 11, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 11, 2005 Japsene kan hvis de vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 11, 2005 Japsene kan hvis de vil Jaha?? Ser ikke slik ut her men... Fysjom pføy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2005 ingen som så denne fete torsov vinga da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 11, 2005 Jaha?? Ser ikke slik ut her men... Fysjom pføy...It's your loss baby Kid-A: Autorisert skylappfjerner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 11, 2005 Gåttabanen! Her var det MYE rart gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 11, 2005 hehe, hva de enn røyker så tror jeg ikke den "tobakken" har kommet helt til Norge enda, men era litt på vei.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 11, 2005 Dette kan vel med sikkerhet kalles Cat-Killaz Uff så mye rare folk som finnes rundt om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 12, 2005 Biltilsynet hadde vel likt å få noen sånne inn til godkjenning her i landet ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...