#1 Skrevet Februar 7, 2012 Hei. Da jeg var ute og kjørte idag , etter at bilen hadde stått stille i en uke , begynte bredbåndslamdaen og vise rare verdier. Den datt ned på ' 8 ' i verdi og blei der. Merket ikke noe på bilen , at den fusket, eller gikk rart. Parkerte og startet opp på nytt en time senere, og da var den oppe på 14.7 igjen , men jeg føler den ikke er helt som den var , da den kan drive og tulle med å gå opp og ned ved vanlig kjøring. Noen som har noe ideer på hva som kan ha forårsaket dette? Har ikke noen erfaring med dette her, da den var ferdigmontert på bilen da jeg kjøpte den. - Kan nevne at bilen var nyvasket og litt isete før den ble parkert og brukt en uke senere, om det har noe betydning. Mvh Eivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2012 om du har en innovate bredbåndlambda, så kan det hende den trenger en free-air calibration litt spesiell prosedyre for å kalibrere lambda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2012 Er Innovate brebåndslambda ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...