#1 Skrevet Februar 8, 2012 Selger et komplett 034 high output coil kit består av: 5 coiler, ferdig montert på brakett til originalt tårnstag, pluggkabler ledningsnett til coilene plug and play. nypris ink mva og frakt til Norge er 6000.- selges komplett for 3000.- DØNN STRØKENT, ser ikke at det er brukt! har også en ny RS2 kopi manifold som kan følge med for 1000.- ubrukt! ring 90988361 for info.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2012 Bilde av manifold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2012 kan se om jeg får tatt bilde i løpet av et par dager, men er lik de andre rs2 kopimanifoldene som er solgt her før.. Denne ser ikke ut til å være maskinert så mye til boltene, så den sprekker ikke der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2012 Kan coiler brukes til 1.8T? Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2012 coilene kan brukes på 1,8 t ja, men da må du bruke pluggledninger.. du har coil on plug originalt, mens disse er eksternt monterte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2012 Jeg byr en Pioneer Deh4300UB +800 for coilsettet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Jeg byr en Pioneer Deh4300UB +800 for coilsettet:) takker for tilbud, men trenger ikke noe sånt... Cash is KING Lagt til etter 2 dager 21 timer: Coiler er solgt til en hyggelig levangerværing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...