#1 Skrevet Februar 8, 2012 Hvor kan jeg få kjøpt flens til eksos, for å bygge grenrør selv jeg tenker, samt flens til org wastegate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2012 034motorsport.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2012 Jeg har laserskjært flens i svartstål til 20vt femmer. 400kr inkl frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2012 Kl-racing.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2012 Tror jeg har et par sett i rustfritt liggende i garasjen. Mener at det skal finnes til WG også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2012 jeg har både i svart stål og i rustfritt. 10 av hver så det er bare å si i fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2013 Løfter denne igjen da jeg trenger for ny grenrørbygging:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...