Anbefalte innlegg

noen her inne som har tips til hvordan jeg får av ABS følerne på min RS2? prøvde å se å rikke litt på en men er redd for å ødelegge:( kjedelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4'n min sitter de blegg fast, og må sikkert borres ut...

Men må de ut? På A4 kan jeg bytte hjullager uten å ta dem av, jeg bare kobler fra ledningen til føleren inne i bilen, og tar med kabelen når jeg tar av fjærbeinet.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sitter vanligvis 'kjempegodt', som i 'helt fast'.. Må du ha de ut, ryker de ofte, men 'alle' som ser like ut fra 80 B4/100 C4 til A4 til -2000 passer med litt kabelmekking. Har sett svært varierende priser på disse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo ikke bare bare å koble løs disse heller:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er hensikten da, har du feilkode på ABS? Du kan måle motstand på ABS givere så du kan finne ut om den er defekt før du herper den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jeg skal sandblåse understellet så da vil jeg helst berge følerne:p var heller ikke bare bare å koble fra de bake:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha :) Det er nok en tidkrevende og vanskelig prosess om du skal ta de ut hele, om du ikke er heldig og de bare er rustet "litt" fast ;) Det går sikkert lettere om bilen ikke har gått mange mil på norske vinterveier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.