Anbefalte innlegg

Håper det går greit at jeg poster det her. Har en mulig selger på felgene mine nå. Han har en toyota carina. Og felga er 205/50/15 et43. Boltsirkelen er lik, 5/100. Vil de passe på carinaen hans ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er orginal dekkdim. og ET på bilen hans?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver ikke noe om hvilken Carina det er så;

Carina II ble levert med 175/70-13 org dim. Usikker på innpress.

Carina E ble levert med 185/70-14 org dim. ET39 og 6" felg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som har mest å si er senterhull/nav/hub dim... Er den mindre på felgene dine enn bilen hans får du de ikke på uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet bare at det er en 97 carina, men jeg sendte mail for å spørre om mer. Han skulle også sjekke litt selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

carnina/a3

boltsirkel: 5x100/5x100

et: 39/38

nav størrelse: 54,1/57,1

Bolt (B) / Møtrik (M) Gevindstørrelse: M12x1,50/B14x1,50

Vil disse hjula (205/50/15 et43) passe carinaen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg ser så vil det vel passe. Du trenger sikkert en plastring inni felgen som gjør at den passer til det mindre navet på Carinaen. Felgen går på likevel, men det kan bli problemer med sentreringen slik at det blir risting i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Så det vil ikke bli særlig behagelig å kjøre med. Får høre med kjøper om han fortsatt har lyst på de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe i veien for at det skal bli behagelig. Mangler bare de plastringene i midten, og de koster nesten ingenting. Du får kjøpt de hos dekk og felg-firmaer.

Syns dere bare skal prøve de på bilen og se hvordan de passer. Da får du det sikreste svaret på hvordan det passer. Sjekk innsiden at det ikke tar borti noe sted før du prøvekjører. Går sikkert bra, men er lurt å sjekke uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.