#1 Skrevet Februar 8, 2012 (endret) Heisann, se info i inlegg 3:-) Krever linjeboring/honing selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2012 Hvem har produsert disse ? Jeg er interessert om det er seriøse greier... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2012 (endret) Heisann folkens, Det vurderes å lage opp flere sett, siden det var en del som var interessert i slike bukker. Legger ved et bilde av hvordan de ser ut under. Bommet dessverre litt på prisen sist, men om vi blir 10stk så klarer jeg å levere til kr. 4000,- + frakt. Bare å melde seg på. Blir det 10 stk, så er det forskuddsbetaling på kr. 2000,- Produksjonen starter så snart vi er 10 stk og depositum betalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2012 da løfter jeg denne siden det er ny info i forrige innlegg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...