#1 Skrevet Februar 8, 2012 Send en pm om du har noe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2012 Har 7A-blokk med veiv og stempler, kan det være av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2012 har også en 7a blokk.. men da bør du være litt glad i å kjøre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2012 Har ei 3b blokk liggende, med veiv, råder og stempler i. Og kan være behjelpelig med transport til hvertfall Stjørdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 (endret) Nå har jeg en motor på handa i lokalomerådet som jeg får rimelig, men jeg sender dere en PM alikevell Lagt til etter 1 dag: Skaffet motor..... Takk til de som hadde deler å tilby:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...