Noen som kjenner til bilen?

Anbefalte innlegg

Ingen som har sett denne rulle rundt i oslo området?

Noen som vet om mangler/ feil som han nevner i annonsen. Eller om det er en gammel klubbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en kurant bil til den prisen, litt overraska over at den ikke ble solgt raskt. Men han sender deg jo sikkert NAF-testen hvis du spør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva drikker en sånn pr mil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt 0.9-1.0 på pen langkjøring og en bit over literen på mindre turer, etter det jeg har lest på forumet. Vurderte sånn type bil selv. Er jo en kurant og litt arti bil hvis du kan skru selv og ikke kjører sååå mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takker for infoen får ta kontakt med selgeren og fiske ut litt info før jeg vurderer kjøp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vite av Bård Even Skogaker at regreimsett er omtrent det dyreste til disse, kosta visst rundt 9000 i deler hos Møller da (er sikkert med vannpumpe og div løpehjul), men det finnes rimeligere kanaler å skaffe det på, han hadde visst kjøpt delene for rundt 3000 hos en nettbutikk tror jeg. Ellers er nok det meste noenlunde overkommelig hvis du skrur selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regreim på c4 2.5 tdien kostet 12 000 på møller her:p

Så gjorde det hos et annet verksted. Der kom deler og arbeid på 6500. Så trokke regreim er det verste problemet. Verre dersom drivverk/motorinnhold er utslitt pga skamkjøring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reg.reim er den dyreste operasjonen sånn rent vedlikeholdsmessig hvis man ikke gjør noe selv :)

Dog holder det lenge når det først er gjort :)

 

Drivverket er som man kjøper det , kjøper man ett utslitt ett , må man regne med kostnader med å bytte ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert noen på forumet som kan kikke på bilen for deg og gi en objektiv tilbakemelding på hvordan han syns motor/drivverk virker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bara få litt tilbakemelding fra selgeren så tar eg det derifra:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også føye til at girkassa som sitter i S4 V8 er dønn solid også da :) Ettertraktet for 2.2 turbo trimmere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt kjekt og få positive tilbakemeldinger om biler du vurderer o:) ikke bara negativt: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må slå te på den bilen Kjetil såg bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen til gamle naboen min det der.den stod rolig i flere mnd uten å bli kjørt med.jeg vurderte den selv.den bruker hvis 1,2 liter på vanlig kjøring.

har også hvert innbrudd i den bilen.mye rust på karosseri.

Knut erik jacobsen har også sett den bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge siden det var innbrudd? hvilken skade ble påført ved innbruddet?

Vet du om det er mest overflaterust eller er det skikkelig alvorlige rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gjort like etter at jeg ha kjøpt min audi.etter den 26 juni en gang par mnd etter.låsen på høyre fram dør ble boret opp med drill.prøvde å starte den med skrutrekker,men fikk ikke start fordi batteri var tomt.tror det var sånn det var.det med den rusta husker jeg ikke.bilen ble ikke brukt på hvertfall halvt år tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi be om bilder av tenningen og høyre førerdør fra selgeren;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ble fiksa på møller jessheim tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ble fiksa på møller jessheim tror jeg

 

:( dammit ingen prutemulighet der då...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha er jo bare å legge inn et bud, snevert marked på slike biler så han tar sikkert det han får.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første gangen han sa skulle selge bilen så håpet han på mellom 60000-70000 men det var helt greit om den gikk for rundt 50000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg e-post om at bilen var solgt. Noen her som har kjøpt den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ein kompis av meg som sa han skulle ha denne, men om det var han som kjøpte veit eg ikkje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.