#1 Skrevet Februar 9, 2012 Selger et sett med AD klarglass fra P&R: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/passat-3b-3bg/baklykter/ad-klarglass_1 Brukt en uke. Pris? Høystbydene over en femtilapp + frakt. Jeg skal IKKE ha de :-p Kan ta innbytte i orginallamper til sedan uten sprekker + mellomlegg fra meg (jeg kjøper, du får). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2012 Opp og hopp - ny pris: 49,90 :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 Hoppsann :-p Prutevennlig er jeg også - frakten er dessverre ikke prutbar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 Hoppelopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2012 5 tegn :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...