#1 Skrevet Februar 9, 2012 har en ca 3-4 cm sprekk i bunnbanna på min A4 B5 1.6 noe bøtingsmon for denne sprekken i en kort periode? er så vidt set siver ut olje, skal bytte komplett forstilling om ikke lenge, og tenkte å ungå å ned med travers så mange ganger, planen var å bytte bunnpanne og forstilling samtidig, så skulle ha tetta denne sprekken intil jeg skal bytte dette! TIPS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2012 Har brukt 2 komponent lim noen ganger kjøpt hos relekta. Funket flere år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2012 evt kjemiskmetal får noen fine hos biltema vet jeg, slike pølser, som du bare knar sammen å dytter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2012 prøve 2 komponent lim imorgen, så får jeg se hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2012 prøve 2 komponent lim imorgen, så får jeg se hvordan det blir Gjør det 110% rent først, og la det tørke godt før du fyller på olje igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2012 hvor lang tid er herdetiden på dette limet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2012 (endret) Kan og prøve 2 komponent epoxy det veit eg funker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2012 tipper det ja, gamlingen slo ut en bit i bunnpanna på en gammel volvo han hadde en gang i forigge århundre, og han limte den med aralditt 2 komponent lim, holdt i mange år. så tror det er forsøket verdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...