#1 Skrevet Februar 9, 2012 (endret) Selger skrudd halvbur til type 81 Sedan, grunnet at jeg glemte det at tak høyden på coupè er lavere en sedan: flau : Så i steden for og kappe og sveis,kjøper jeg heller nytt Lakken har flassa litt. Mener det var laget av autosafe engang i tiden uten og si det for sikkert. Må hentes Hører jeg 1000,- ? Bilder av bur i gammle bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2012 Høyde på hovedbøyle? Jeg har soltak, så om høyde er riktig er eg int 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2012 Høyde på hovedbøyle? Jeg har soltak, så om høyde er riktig er eg int Det var soltak i 80 jeg hadde det i;) husker ikke høyden, men kan måle seinere i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2012 Er sikkert bare klabb å modde dette inn i an a4 tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2012 (endret) Er sikkert bare klabb å modde dette inn i an a4 tro ? Det anner jeg virkelig ikke. Er sikkert ikke bolt on:p Lagt til etter 1 time 24 minutter: Høyde på buret er 112,5 cm. Lagt til etter 12 minutter: Bare sånn at alle får det med seg: vinke : Buret passer IKKE i en Coupe type 85. Det kan jeg garantere med 100% Hadde det passa hadde jeg satte i min egen;) Det satt i en 4-dørs Audi 80 cc 1986 type 81 med soltak, om det passer i noe annet, veit jeg ikke:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2012 Hvor bred er hovedbøyla? Hvor lange er bakover streberne? Jeg er int, og kan hente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2012 Hvor bred er hovedbøyla? Hvor lange er bakover streberne? Jeg er int, og kan hente Skal ta alle målene etter jobb i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2012 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2012 Obs! alle målene er målt fra ytterkant av rørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2012 Skal ta noen kontrollmål etterpå. Men regner med jeg tar det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2012 Passer dette i en 90 typ 85 coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 10, 2012 Passer dette i en 90 typ 85 coupe? Står øverst at det ikke passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 11, 2012 Sorry, må begynne å lese litt mer nøye:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 16, 2012 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...