Trenger dieselpumpe til 2,5 TDI R5 -AAT!!

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått mer og mer problemer med tomgang på A6'n i det siste.

Står å går på tomgang, plutselig kommer det et rykk i motoren -Feiltenning...

Av og til jager den litt på tomgang, dersom jeg stopper og starter igjen, går den jevnt igjen..

Drar generellt dårlig og feiltenner.

Sjekk med måle ur og VAG-Com sier vi ligger innefor spec...

En kompis har samme bil og hadde samme jaging tidligere. ble verre og verre, plutselig var bilen helt død.

Han bytta dieselpumpe etter mye feilsøking, alt ok.

Nå har jeg 502 dyser som jeg har montert selv. Hadde de nettopp inne til sjekk på diesel-verksted- 4 av 5 var ok, justerte 1 stk dyse. (Var egentlig ubetydelig i følge han som gjorde jobben).

Merker ingen forskjell på bilen.

Bilen var tidligere chippa. Disse er plukka ut og originale chipper er satt inn som et ledd av feilsøking.

Har sjekka nåleløftsensor, og luftmengde måler. Også gått over alt av vacuum slanger og slanger etter turbo og bytta luftfilter.

Siste krampetrekning var å låne dieselpumpe fra en kompis --Alt ok! Bilen en helt annen. Går jevnt og drar som i gode gamle dager. Lenge siden sist den var slik!

Noen som har ei slik pumpe?

Finner ingen hugger med denne pumpa for tiden! Var en nede på sørlandet, men var feil delenr...

2,5 TDI R5 AAT motor 115hp...

Evt noen som veit noe om priser på overhaling og hvem som tar sånt på vestlandet?

De som tok dysene mine hadde ikke utstyr til sjekk av pumpe

All hjelp mottas med takk!

Mvh

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har AAT pumpe liggende.

Bare send en PM eller noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har PM:p

Jeg har AAT pumpe liggende.

Bare send en PM eller noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Bjørn på Dieselgrosisten, (90542988) han overhaler, skaffer bytte, nye etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.