#1 Skrevet Februar 9, 2012 (endret) Har en Caddy pickup som jeg selger. Kjøpte den for ca.2år siden da jeg hadde planer om å ha den som et prosjekt, men har dukket opp et litt mer spennende prosjekt no Bilen har stått dønn i ro siden eg kjøpte den, og mener å huske den hadde stått en god stund hos forrige eier også. Har tatt meg en liten titt under bilen og er litt rust å ta tak i, men ikke uoverkommelig. Bilen mangler også dempere bak og bremsene er ikke noe særlig å stole på. Så bilen må hentes på henger. Pris: 3000,- slik den står. Telefon: 93 65 96 96 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2012 Satt prisen til 3000,- no. Starter og går, bremser er ikke fungerende da jeg har brukt bremsevæske-beholderen på en annen bil. Bakdempere er heller ikke på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2012 Hvor står denne? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2012 30min nord for Bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2012 Opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2012 Ønsker du å selge utenfor klubben så legg inn mail og/eller tlf nr i tråden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2012 (endret) SOLGT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...