#1 Skrevet Februar 9, 2012 Turbo til en 1998mod Audi A6 1,8t(150hk) ønsket kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2012 Kan kjøpe den gamle som stod i Passaten min. (1998 modell AEB). Turboen virker, men den er sliten. Du kan jo sende den inn til Turboservice og få de til å overhale den. Men det kan du jo også gjøre hvis du allerede har en turbo fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2012 Kan kjøpe den gamle som stod i Passaten min. (1998 modell AEB). Turboen virker, men den er sliten. Du kan jo sende den inn til Turboservice og få de til å overhale den. Men det kan du jo også gjøre hvis du allerede har en turbo fra før He he. Trenger ikke en til som må overhales:) Sliten? bruker olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2012 Er ikke helt sikker på hva som feiler den. Merket hvertfall stor forskjell i draget på bilen når jeg kjøpte ny turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 Ok. Blir nok å gå for ny eller brukt som er i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...