#1 Skrevet Februar 10, 2012 Heisann, når jeg først kjøpte min Audi A3 2005 mod, synes jeg alle andre Audier med LED-lykter var så sinnsykt fete at jeg valgte jeg å bestille noen Devil eyes selv... men nå etter ett årstid synes jeg dem egentlig er ganske harry.. Å joda, jeg vil bytte tilbake! Da lurer jeg på følgende; Kan jeg bruke xenon'n som er allerede stappa i devil eyes lyktene, på de orgniale...? Dreit meg så sinnsykt ut da jeg lot en kompis av stefaren min skaffe xenon-shiten for meg, og sette inn nye lykter.. han skulle nemlig ha 6000, og fikk beskjed om at de andre man får kjøpt på nett for 1000kr, nei de ville bare gi bilen en feilmelding........ så ja.... Han satt også inn grøftelykter for meg samtidig, så aner ikke om ledninger og drit ser greit ut... MEN, jeg har ikke peiling i det hele tatt på hva som trengs, og hvordan det gjøres... Vet noen hvor mye dette evt. ville koste på verksted? Om ingen her bor i nærheten av Vestfold å har peiling, kunne hjulpet meg litt! Hilsen forvirret 19åring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2012 Hei, hvis det er samme pære type på xenon på de devel eyes lyktene som orginale, og det er ettermonteringkit (som det sikkert er) i de, skal det gå ann å flytte de over, MEN har lest at hvis man bruker ettermarkeds xenon på orginale pære lykter så vil vindusvisker motoren bli ødelagt.. Er ikke helt sikker her, men mener å ha lest det. Kan ta en titt på det en gang når jeg er hjemme i Moss, det er jo bare en liten ferje tur over =) Lest litt angående styling tråden din, Cupra R leppe får du møller for 300kr elns som festet med skruer på orginal fanger! Og ellers med din forslag, så hadde jeg gått for votex front! Håper du fikk noen tips her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 Hei, hvis det er samme pære type på xenon på de devel eyes lyktene som orginale, og det er ettermonteringkit (som det sikkert er) i de, skal det gå ann å flytte de over, MEN har lest at hvis man bruker ettermarkeds xenon på orginale pære lykter så vil vindusvisker motoren bli ødelagt.. Er ikke helt sikker her, men mener å ha lest det. Kan ta en titt på det en gang når jeg er hjemme i Moss, det er jo bare en liten ferje tur over =) Lest litt angående styling tråden din, Cupra R leppe får du møller for 300kr elns som festet med skruer på orginal fanger! Og ellers med din forslag, så hadde jeg gått for votex front! Håper du fikk noen tips her! Heisann :-) hadde vært konge om du kunne sjekket det for meg, skal titte litt på nett ang votex front men er mest keen på s-line om jeg først skal bytte med cupra leppe også da :-)))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2012 Du får gi en lyd, iom. jeg allerede bor i Horten Når der gjelder xenon så vil det eneste evt. være om det er en annen pæretype som John sier.. Men det ser vi fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2012 Du får gi en lyd, iom. jeg allerede bor i Horten Når der gjelder xenon så vil det eneste evt. være om det er en annen pæretype som John sier.. Men det ser vi fort Oh, så stilig Tar kontakt med deg ganske snart, hele familien min mener det er tøft, men ettersom jeg leser mer og mer om devil eyes, og ser flere audi'er med orginal-lyktene gjør det meg så usikker... synes de er ganske harry.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2012 Du skal ikke bry deg om hva andre sier, synes og mener.. Det eneste som betyr noe, er hva DU mener! Skulle du velge å bytte tilbake til originallykter og du ikke vil ha det likevel, så kan du bytte tilbake, eller bytte til en ny lykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2012 Du skal ikke bry deg om hva andre sier, synes og mener.. Det eneste som betyr noe, er hva DU mener! Skulle du velge å bytte tilbake til originallykter og du ikke vil ha det likevel, så kan du bytte tilbake, eller bytte til en ny lykt Helt enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2012 Det er nå sant... at man ikke skal bry seg om hva andre sier, men man blir sinnsykt lett påvirket da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 Kompromiss: En av hver type? Sånn litt wink? Sorry.. måtte bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2012 et annet tips dersom du fortsatt vil ha led lamper og vil at det skal se orginalt ut. få tak i en facelift front og sett på denne. litt dyrere, men ingen som har gjordt så langt jeg veit i norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2012 et annet tips dersom du fortsatt vil ha led lamper og vil at det skal se orginalt ut. få tak i en facelift front og sett på denne. litt dyrere, men ingen som har gjordt så langt jeg veit i norge. Hva er facelift front? link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...