Anbefalte innlegg

Noen som kan dele noen erfaringer med Kleemann forhandleren i Falun?

 

Jeg har ingen grunn til å tvile på han, svært hyggelig på mail og veldig behjelpelig på mange måter. Bare nysgjerrig på å høre deres erfaringer:)

 

Vurderer sterkt TS-7 til B8'n min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka litt for en stund siden på kleemann danmark, og fant vel ut at prisene Lars Design med dekk var ganske bra, ift import selv fra danmark. Følg med på blocket, der hender det tilbudene hans er bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være behjelpelig med å skaffe via en annen kanal. Kjøpte selv ts-7 til a8n og fikk de levert i oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tilbud av han nå på både 18" kun felg (har Pirelli P Rozzo dekk som fulgte S-line felgene) og komplette pakker i 19".

 

Bare felgene i 18" til 10900,- (ca 1000 SEK i avslag) og i 19" til 11900,- (ca 1200 SEK i avslag). Kan nok forhandle ned prisen ytterligere.

 

Frank; hvilke priser tror du din kanal kommer på, levert Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ordnet en kompis pris på dette som jeg nok tror ikke er mulig å få til for andre. Men mine 10,5*20" ts7 kom på 12500kr ferdig levert i oslo. Så legg på ca 1 tusenlapp på dette gjerne. Blir i allefall ikke dyrere enn å handle det fra sverige da har man i tillegg frakt over til Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber i Oslo, men bor ikke så langt unna Strømstad serru. Så jeg slipper unna med frakt fra Falun til Strømstad.

 

Har du bilde av bilen med felgene på? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene blir fortiden brukt som stoler i stua da det ikke er tid for sommerhjul enda og jeg ble enig med meg selv at 10,5*20" er litt ekstremt på vinteren :)

Men hvis du en intressert, kan jeg sette deg i kontakt med min bekjent.. så får du bare vudere utifra pris/tilgjengelighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen bilder fra i fjor liggandes å slenge?? :)

 

Gjerne kontakt, det gjør jo ingenting:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var hos han i fjor sommer.

Konge service, møtte meg på verkstedet halv tolv fredags kveld. Det var ingen problem. Stiller opp og hjelper til der han kan.

Jeg skal helt klart handle mer av han:)

Er en drøy kjøretur dit men helt greit, går kjapt når mann kommer seg inn i skogen der;)

Er også verdt en kikk på en Mercedes w211 amg som er kompressor matet. Sinnsyk bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme karen som var mye i Bilsport på 90-tallet med diverse heftige mercedeser med voldsomme stereoanlegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme karen som var mye i Bilsport på 90-tallet med diverse heftige mercedeser med voldsomme stereoanlegg?

Jepp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å ikke kjøpe 18". Blir litt for små med såpass spesielt design på en B8. Mye gummi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestemt meg for Giasone/RS5 felgen i 19". Hadde jeg tatt TS-7 ville det blitt 19" ja, tror 18" ville blitt klumpete.

 

Så jeg børsta støv av tråden om Beckmeister og erfaringer her på forumet... Er litt skeptisk, men de dårlige erfaringene er det litt tid siden har skjedd... Og han er eneste leverandøren her i Norge.

Giasone.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Jim Riaz her. Tror han har tatt inn noe WSP også.

 

De jeg har brukt på WSP-felger tør ikke ta inn mer, etter en kjemperazzia i fjor. Saken som pågår når det gjelder om dette er piratvarer eller ikke pågår enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet av Beckmeister i dag, levering om ca 2 uker. Leste tråd om erfaringer om han, fikk til en deal om å betale 15% nå og resten når jeg får sporingsnummer på sending Bodø-Oslo. Tok pakke med 255/35-19 Continental SportContact5, blir nok bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet av Beckmeister i dag, levering om ca 2 uker. Leste tråd om erfaringer om han, fikk til en deal om å betale 15% nå og resten når jeg får sporingsnummer på sending Bodø-Oslo. Tok pakke med 255/35-19 Continental SportContact5, blir nok bra:)

 

Har du fått felgene dine? jeg har bestilt for en måned siden.. idag fikk jeg pakke sporingen som avtalt.. så gjenstår det se hva som kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt litt kontakt, og de regner med å sende felgene denne uka. De var på vei til Bodø fra Italia denne uka. Ikke hatt tilgang til mailen min denne helgen, kan godt hende det ligger info om sporingsnummer der nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått felgene, dem klarte ikke få på rett profil selvfølgelig bestilte 245/45 og fikk 245/40 :(

men fikk iallefall noe :P gidder ikke send di tilbake ihvertfall! gjorde stikk istrid av alle advarsler om beckmeister..så..

får vel sjekk om der noe pris forskjell på 40 og 45 profil da..

 

Rettelse var faktisk 40 profil jeg bestilte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er underveis nå, får de levert på mandag. Legger inn kommentar da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer TS-7 til min B7, fins det plasser i Norge og bestille desse?

 

Har ikkje bestemt meg for om eg skal gå for 19" eller 20", hva mener dere?

20":http://www.blocket.se/dalarna/Kleemann_TS_7_20____Audi_A4_24_man_Rantefritt_27248182.htm?ca=6&w=1

 

19": http://www.blocket.se/dalarna/Kleemann_TS__7_19__Audi__24_man_Rantefritt_26152332.htm?ca=6&w=1

 

Evt tips om andre felger som passer bra til denne bilen? Svart bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.