#1 Skrevet Februar 10, 2012 Har pixelfeil i displayet til kjørekomputeren. Kan man bytte bare display da? Hvordan vet jeg om jeg kjøper rett på ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2012 Hei, har akkurat bestilt fra e bay til min egen a6, du må finne ut om du har vdo,siemens eller jaeger. Instrument panel,,, det skal komme opp i vagcom,, Tok bare noen dager så ligg det i posten, skal bytte display på mandag,,, Sent from my ST17i using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2012 må legge ut om det er vanskelig når du har fått byttet det. Jeg må kjøpe meg vagcom før jeg vet hvordan instrument jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2012 Du kan nok se hvem produsent, når du tar det ut, bare tilfeldig eg så at det kom opp i vag com, tror det ligg noen video på youtube, man kan se på,,,, er elektroniker selv, så må bare få tilgang til skikkelig loddeutstyr,,, planen var å gjøre et forsøk, istedenfor å sende det til utlandet,,, Gir tilbake melding om eg får det til Sent from my ST17i using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 Flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...